Hírek/Bejelentések
+10
Admin
Tolyci
Mr.judge
azhag
Foxi
Soma
Toma
Skulltaker
Dugó
Boci
14 posters
22 / 39 oldal
22 / 39 oldal • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 39
Re: Hírek/Bejelentések
itt is nulláról kellene kezdeni..hiszen kellene a könyv+ card legalább 2 chimera 4 szekér 6 DRogre 6 SkullCrusher 2 DPrince meg néhány apróság..ami úgy alsó hangon 130-140 ezer forint
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
hàt őszintén nekem is pont ez jutott az eszembe....megvettem az ùj WD-ot és én is arra gondoltam, hogy hol vannak a warriorok?...csupa szörny mindenhol ràadásul ezek a possesedek vagy mik még szarul is néznek ki...
az a baj hogy mulláròl kezdeni egy sereget az horror....max maradsz a 7-es kiadású WoC-nàl...úgyse jàrsz versenyre...
az a baj hogy mulláròl kezdeni egy sereget az horror....max maradsz a 7-es kiadású WoC-nàl...úgyse jàrsz versenyre...
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Hírek/Bejelentések
mondjuk a leginkább azért van ilyen rossz szájízem a könyvvel kapcsolatban, mert anno én a warriorok, meg a lovagok miattszerettem bele a WoC-ba, szerintem sokkal jobb hangulata van nekik és nyilván azért is Warriors of chaos és nem monsters of chaos...ha monster armyval akartam volna játszani inkább a DoC-ot választom vagy max a beastmen-t (őszintém szólva a legtöbb unit inkább abba a két seregkönyvbe való)...erősen gondolkozok, hogy hagyom a faszba az egészet, főleg mivel ugyis kb mindent meg kellene vennem, merteddig nem monstery type armyval játszottam szóval az ogrén 2 spawnon meg egy óriáson kívül kb semmim sincs a mostani kiadáshoz, ergo pont olyan mint ha előről kellene elkezdenem gyűjteni egy sereget...
most erősen elkezdem nézegetni a többi fajt is...
most erősen elkezdem nézegetni a többi fajt is...
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
na jóvan elég a sírâsbòl...a többit majd ha kézbe a könyv:-)
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Hírek/Bejelentések
lol.. most olvasom a nagy bestiákat... olyan érzésem van mint a skavennél, csak pont fordítva... itt nem becsuktak minden kiskaput az ellenfél előtt, hanem nyitottak párat
a caster bound spellként (S4) 18" re random nyom ebből a táblázatból (minden failed T teszt 1 wound- természetesen)
[1] d6 T check, causes Fear
[2] d6 T check, stupidity
[3] d6 T check, one random statistic (AC AB S T I A) goes +1, another random goes -1
[4] d6 check, on 3+ passess to another unit like Casket of soul within 6"
[5] small template scatters as normal
[6] each model in unit, place 1 spawn
azaz a lehetséges 0 halál mellett az egyes opióval feltápollak, a 3. opcióval vagy nem történik semmi (-1/+1) vagy egy lényegtelen (mondjuk Bs) statodat lerontom és adok +1 erőt vagy attack-ot ez milyen LOL bazdmeg
az ütős moster szintén tud rohadtul nem vicces lenni...ugye vagy boundood egy karakteredhez és akkor normál mozog + kaapja a Ws és Ld-t tőle, vagy elengede (illetve ha meghal a kari) és akkor frenzy és random mozog 2D6... DE(!!!) nem ám úgy mint az abomination (ami mellesleg 3d6-ot) hanem SCATTER DICE irányba bazdmeg mint egy kibaszott fanatikus és ha saját osztagba ütközik kioszt neki d6+2 HETES erejű hitet és megáll.... szerinted hány ilyen szart fogok hozni????
ULTRA LOL
jah a magic itemek szokásos fosok, mint mindenki könyvében (kicsit itt is olyan érzésem van mint az orkoknál, hogy random vagy jól járok vagy megszopom, dehát végülis káosz van), ami viszont ultra lol, hogy semmilyen cucc sincs ami killing blowt, adna... egy káosz harcosnak basszus? mégiltrábblol
a caster bound spellként (S4) 18" re random nyom ebből a táblázatból (minden failed T teszt 1 wound- természetesen)
[1] d6 T check, causes Fear
[2] d6 T check, stupidity
[3] d6 T check, one random statistic (AC AB S T I A) goes +1, another random goes -1
[4] d6 check, on 3+ passess to another unit like Casket of soul within 6"
[5] small template scatters as normal
[6] each model in unit, place 1 spawn
azaz a lehetséges 0 halál mellett az egyes opióval feltápollak, a 3. opcióval vagy nem történik semmi (-1/+1) vagy egy lényegtelen (mondjuk Bs) statodat lerontom és adok +1 erőt vagy attack-ot ez milyen LOL bazdmeg
az ütős moster szintén tud rohadtul nem vicces lenni...ugye vagy boundood egy karakteredhez és akkor normál mozog + kaapja a Ws és Ld-t tőle, vagy elengede (illetve ha meghal a kari) és akkor frenzy és random mozog 2D6... DE(!!!) nem ám úgy mint az abomination (ami mellesleg 3d6-ot) hanem SCATTER DICE irányba bazdmeg mint egy kibaszott fanatikus és ha saját osztagba ütközik kioszt neki d6+2 HETES erejű hitet és megáll.... szerinted hány ilyen szart fogok hozni????
ULTRA LOL
jah a magic itemek szokásos fosok, mint mindenki könyvében (kicsit itt is olyan érzésem van mint az orkoknál, hogy random vagy jól járok vagy megszopom, dehát végülis káosz van), ami viszont ultra lol, hogy semmilyen cucc sincs ami killing blowt, adna... egy káosz harcosnak basszus? mégiltrábblol
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
hàt ez elég suckernek hagzik...nem baj ha vége a kampànynak vàltok TK-ra azzal majd elbirkózhatsz :O
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Hírek/Bejelentések
a spellek között tényleg vannak aranyosak, csupán az teszi majd nehézkessé a dolgot, hogy ge*i drágák a karakterek (sorcy hero lvl1 alapból 110 pont) ugye lordot nem éri meg hozni, mint eddig sem nagyon inkább a lvl 4 sorcy, de ugyebár egy casterrel nem nagyon lehet nyarat csinálni, hacsak nem slan az illető... és a sorcy lord helyére meg jóeséllyel a daeon prince pályázik, mert überkiller és ugye mivel felszerelve olyan 400-500 pont körül jön ki másik "lord" vazsi már nem fog mellé férni... így első blikkre mindenki azt mondja a Chamberen is, hogy elég magic light seregek fognak készülni mostanában...
amúgy már láttam scannelt oldalakat is a bookból elképesztő áron vannak a modellek (forsaken 19 pont + 2 pont mark-val / warrior 14 pont + 1 pont shield vagy +2/3 pont fegyverek + 2 pont markokvagyis olyan 17-19 pont körül áll meg, Marauder 6 pont meztelenül ez olyan 10-11 pont körül állna meg) Ezek alapján várható az 5-6 db 3-5 figurás unitokból álló sereg, illetve a monster army..
íme egy példa az "új" WoC-ra
3-4 szekér (110+mark pont/darab) + pár kutya corenak,
DRogrék (felszereltségtől függően kb.70-80 pont körül/darab) (esetleg troll) + 2 chimera (235-280 pont) +esetleg altár vagy gorebeast szekér speciálból
1 (nagyon esetleg 2) nagymonster (2-300 pont) vagy e helyett hellcannonok (210 pont) + 3 ScullCrusher (juggerlovas) (kb 80 pont/pdarab)
a sereg élére egy Daemon Prince (4-500 pont)+ 1 BsB juggeren
kb 20 figurából meg is vagyunk...
lehet persze próbálkozni 5-10 fős elterelő meg WM hunter csapatokkal esetleg max 15 fős warriorokkal, de szerintem ilyen kis létszámú 1 woundos modelleket teljesen értelmetlen aranyárban hozni (sajnos mivel a mark modellekre fizetendő, a minél kevesebb figurából álló, több woundos kemény osztagok jobban megérik)
ergo mindenki steadfast lesz ellened, senkinek nem veszed el a sorbónuszát oldalról, könynen snipe-olható a sereg és egy-két unit levételével behozhatatlan ponthátrányba kerülünk...
az az egy esély van, ha jól helyezkedünk és gyorsan odaérünk HtH-ba, ami valljuk be nem olyan egyszerű egy jó játékos ellen...
a gunline-t egyenesen imádni fogom...
amúgy már láttam scannelt oldalakat is a bookból elképesztő áron vannak a modellek (forsaken 19 pont + 2 pont mark-val / warrior 14 pont + 1 pont shield vagy +2/3 pont fegyverek + 2 pont markokvagyis olyan 17-19 pont körül áll meg, Marauder 6 pont meztelenül ez olyan 10-11 pont körül állna meg) Ezek alapján várható az 5-6 db 3-5 figurás unitokból álló sereg, illetve a monster army..
íme egy példa az "új" WoC-ra
3-4 szekér (110+mark pont/darab) + pár kutya corenak,
DRogrék (felszereltségtől függően kb.70-80 pont körül/darab) (esetleg troll) + 2 chimera (235-280 pont) +esetleg altár vagy gorebeast szekér speciálból
1 (nagyon esetleg 2) nagymonster (2-300 pont) vagy e helyett hellcannonok (210 pont) + 3 ScullCrusher (juggerlovas) (kb 80 pont/pdarab)
a sereg élére egy Daemon Prince (4-500 pont)+ 1 BsB juggeren
kb 20 figurából meg is vagyunk...
lehet persze próbálkozni 5-10 fős elterelő meg WM hunter csapatokkal esetleg max 15 fős warriorokkal, de szerintem ilyen kis létszámú 1 woundos modelleket teljesen értelmetlen aranyárban hozni (sajnos mivel a mark modellekre fizetendő, a minél kevesebb figurából álló, több woundos kemény osztagok jobban megérik)
ergo mindenki steadfast lesz ellened, senkinek nem veszed el a sorbónuszát oldalról, könynen snipe-olható a sereg és egy-két unit levételével behozhatatlan ponthátrányba kerülünk...
az az egy esély van, ha jól helyezkedünk és gyorsan odaérünk HtH-ba, ami valljuk be nem olyan egyszerű egy jó játékos ellen...
a gunline-t egyenesen imádni fogom...
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
a könyvből szedték így 99% hogy biztos... :/
a többi lore:
LORE OF SLANESH
[0] 6+: 24" direct line, each model under the line takes a S3 penetrating hit
[1] 6+, Hex, 24": ASL and random movement (d6). Extended at 48" for 9+
[2] 7+, 24" direct damage a single model. Test of Ld on 3d6 or suffer a single wound if failed. Or 48", 10+
[3] 8+ Hex or Buff. Remains in play, 24", Frenzy (or +1 attacks if already is frenzied) that isn't lost if beat in combat, but the target suffers d6 S3 hits at every magic phase of caster
[4] 10+ 24" d6 S4 hits armor piercing. Target must pass a Ld test or suffer another d6 hits, and so on until a succesful test is made
[5] 10+ Hex, until next magic phase target may roll an additional d6 when checking Ld and discard the lowest. at 20+ is a bubble spell that targets all friends within 24"
[6] 12+ hex, 12" range, 2d6 hits that wounds on 4+ with no saves. If a wound is caused, unit gets ASL and casual movement (d6) until next magic phase. Bubble spell at all enemies within 12" at 24+ cast.
Lore of Nurgle:
Lore attribute: bloated with disease: roll a dice after successfully casting a spell and resolving its effects. on a 6 the caster gains 1W and 1T for the rest of the game.
sig spell: stream of corruption, 7+, direct damage, teardrop template touching base of caster all models under it must pass toughness test or take a wound with no armour saves allowed.
1: miasma of pestilence, 5+, augment, all enemy units in base contact with the target unit reduce their WS and I by 1. can boost it to reduce by d3.
2: blades of putrefaction, 8+, augment, target unit gets poisoned attacks (in CC). if target already has poisoned attacks their chance to poison is increased to 5+.
3: curse of the leper, 10+, augment OR hex, friend = increases T by d3 till casters next magic phase, hex = reduces T by d3 for same duration.
4: rancid visitations, 10+, magic missile, d6 str 5 hits, then the target must immediately pass a T test or suffer another d6 str 5 hits. Target must keep taking T tests until he passes or is removed as casualty, taking d6 str 5 hits every failure.
5: fleshy abundance, 11+, augment, target unit gets regeneration 5+. if they already have regen it is increased by +1 to a max of 2+.
6: plague wind, 15+, magical vortex, remains in play, small template, once placed noominate a direction, roll artillery dice and multiply by casters wizard level, if you roll a misfire center it on the caster and roll scatter dice. template moves inches = to wizard level. hit is a hit. any model touched by the template must pass a toughness test or suffer a wound with no armour saves allowed. future turns = moves artillery dice number of inches, misfire = dissipates. can boost for large template.
a többi lore:
LORE OF SLANESH
[0] 6+: 24" direct line, each model under the line takes a S3 penetrating hit
[1] 6+, Hex, 24": ASL and random movement (d6). Extended at 48" for 9+
[2] 7+, 24" direct damage a single model. Test of Ld on 3d6 or suffer a single wound if failed. Or 48", 10+
[3] 8+ Hex or Buff. Remains in play, 24", Frenzy (or +1 attacks if already is frenzied) that isn't lost if beat in combat, but the target suffers d6 S3 hits at every magic phase of caster
[4] 10+ 24" d6 S4 hits armor piercing. Target must pass a Ld test or suffer another d6 hits, and so on until a succesful test is made
[5] 10+ Hex, until next magic phase target may roll an additional d6 when checking Ld and discard the lowest. at 20+ is a bubble spell that targets all friends within 24"
[6] 12+ hex, 12" range, 2d6 hits that wounds on 4+ with no saves. If a wound is caused, unit gets ASL and casual movement (d6) until next magic phase. Bubble spell at all enemies within 12" at 24+ cast.
Lore of Nurgle:
Lore attribute: bloated with disease: roll a dice after successfully casting a spell and resolving its effects. on a 6 the caster gains 1W and 1T for the rest of the game.
sig spell: stream of corruption, 7+, direct damage, teardrop template touching base of caster all models under it must pass toughness test or take a wound with no armour saves allowed.
1: miasma of pestilence, 5+, augment, all enemy units in base contact with the target unit reduce their WS and I by 1. can boost it to reduce by d3.
2: blades of putrefaction, 8+, augment, target unit gets poisoned attacks (in CC). if target already has poisoned attacks their chance to poison is increased to 5+.
3: curse of the leper, 10+, augment OR hex, friend = increases T by d3 till casters next magic phase, hex = reduces T by d3 for same duration.
4: rancid visitations, 10+, magic missile, d6 str 5 hits, then the target must immediately pass a T test or suffer another d6 str 5 hits. Target must keep taking T tests until he passes or is removed as casualty, taking d6 str 5 hits every failure.
5: fleshy abundance, 11+, augment, target unit gets regeneration 5+. if they already have regen it is increased by +1 to a max of 2+.
6: plague wind, 15+, magical vortex, remains in play, small template, once placed noominate a direction, roll artillery dice and multiply by casters wizard level, if you roll a misfire center it on the caster and roll scatter dice. template moves inches = to wizard level. hit is a hit. any model touched by the template must pass a toughness test or suffer a wound with no armour saves allowed. future turns = moves artillery dice number of inches, misfire = dissipates. can boost for large template.
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
van azé itt jò! mondjuk ezt a regó dolgot én se értem mér jó! biztos igy van nem csak talàlgatàs?...mindenesetre a magic decket vegyé mer az kell!
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Hírek/Bejelentések
de igen elég sok unit fog regenerálni ha többször is rákasztolok, mivel ha már tőlem(!!) megkapta a regóját akkor azt is növeli a következő..szerinted a VC sereg, aki alapból regózik mennyire fog drukkolni, hogy rá castoljak... meg bárki akinek magas a T-je örül neki, hogy regóval mehet harcolni és köszöni szépen (vagy akár az ezer fős félpontos slave osztagod 4+ra megdobja és onnantól regenerál is)
annyira azért nem sebeznek jól a spellek (sőt a szokásos random faszság van mindegyikben ami d6 erővel üt azaz lehet mondjuk 1-vel)
de itt a lista mert van benne jó spell is és nem akarom elbagatelizálni (ez a rego doog viszont faszság akárhonnan is nézem)
Blue Fire of Tzeentch (sig spell) cast on 5+, d6 str d6 hits with warpflame rule.
1: treason of tzeentch hex, cast 7+, unit must use lowest LD in the unit and cannot use IP or HYG
2: pink fire of tzeentch, DD, 8+, teardrop that moves towards target, models touched take str=d6 hits
3: bolt of change, magic missile, 8+, str=d6+4 hit with multiple wounds d3 and warpflame. penetrates ranks like a bolt thrower, no armour saves allowed.
4: glean magic, 8+ direct damage, targets a wizard within xx" caster and the target roll off and add wizard levels to score. if you win then the enemy suffers a str 3 hit with warpflame rule, loses a wizard level and forgets a random spell. you then gain that spell and its lore attribute when you cast it. if you lose the roll nothing happens.
5: tzeentches firestorm, 13+ direct damage. small template that scatters, everything hit suffers str=d6 hit with warpflame. can make it bigger, scatters more.
6: infernal gateway, 16+. as the old one but if you roll 11 or 12 for str it does 3d6 str 10 hits instead of 2d6.
annyira azért nem sebeznek jól a spellek (sőt a szokásos random faszság van mindegyikben ami d6 erővel üt azaz lehet mondjuk 1-vel)
de itt a lista mert van benne jó spell is és nem akarom elbagatelizálni (ez a rego doog viszont faszság akárhonnan is nézem)
Blue Fire of Tzeentch (sig spell) cast on 5+, d6 str d6 hits with warpflame rule.
1: treason of tzeentch hex, cast 7+, unit must use lowest LD in the unit and cannot use IP or HYG
2: pink fire of tzeentch, DD, 8+, teardrop that moves towards target, models touched take str=d6 hits
3: bolt of change, magic missile, 8+, str=d6+4 hit with multiple wounds d3 and warpflame. penetrates ranks like a bolt thrower, no armour saves allowed.
4: glean magic, 8+ direct damage, targets a wizard within xx" caster and the target roll off and add wizard levels to score. if you win then the enemy suffers a str 3 hit with warpflame rule, loses a wizard level and forgets a random spell. you then gain that spell and its lore attribute when you cast it. if you lose the roll nothing happens.
5: tzeentches firestorm, 13+ direct damage. small template that scatters, everything hit suffers str=d6 hit with warpflame. can make it bigger, scatters more.
6: infernal gateway, 16+. as the old one but if you roll 11 or 12 for str it does 3d6 str 10 hits instead of 2d6.
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
ez mér annyira gàz? nem sok unit tud regeneralni, az a 6+ nem egy nagy szàm...gondolom sebeznek bitangul...max ABO-ra nem castolsz... :-) biztos megint a Skavenekre gondoltak amikor a loret kitalàltàk nem?
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Hírek/Bejelentések
íme a hogyan nyírjunk ki egyetlen sorral egy egész lore-t:
tzentch lore egész ütős spellek alacsony célszámokkal éééés az összes direct camage warpflame:
"warpflame = any unit that suffers a wound from a spell with this rule takes a T test. if it fails it takes d3 wounds, if it passes it gains regen 6+ for the rest of the game. if they already have regen it gains +1 to its regen."
osztom az ádást nektek is... nagyon okos volt aki kitalálta
tzentch lore egész ütős spellek alacsony célszámokkal éééés az összes direct camage warpflame:
"warpflame = any unit that suffers a wound from a spell with this rule takes a T test. if it fails it takes d3 wounds, if it passes it gains regen 6+ for the rest of the game. if they already have regen it gains +1 to its regen."
osztom az ádást nektek is... nagyon okos volt aki kitalálta
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
nem kell a púder, tudjuk, hogy a pateszek nem túl jók az irodalom területén
amúgy meg szerintem akik eddig félistenek voltak WoC-val azoknak nem volt olyan jó ellenfelük mint ti
vérpistikék
amúgy meg szerintem akik eddig félistenek voltak WoC-val azoknak nem volt olyan jó ellenfelük mint ti
vérpistikék
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
bocs hogy bénàn irok de telefonrol nyomom a metron:-P
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Hírek/Bejelentések
szerintem pont fog illeszkedni a már 8-asra kiadott seregkönyvekhez. azol kb. egy szintűek. az Ogrek meg nrm gyengèk. a versenyen a srâc mindig jö helyen végez velük....mindent csak ki kell tapsztalni. lehet hogy azé lett enyire gyengítve a WoC mert külföldön az az isten vethetetlen. amùgy ittjon is a tavalyi abszolùt bajnok az WoC-al bolt...a màsik meg Lizzardmen-el.
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Hírek/Bejelentések
értelek , úgyen ez volt a szitú empire-vel is
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Hírek/Bejelentések
meglátjuk mi lesz...nem rinyálás volt csak pár előérzet látván az ogre sereg haszontalanságát..... csupán egy-két olyan dolog van ami felett értetlenül állok, főleg olyanok felett, amik drágábbak viszont pont ugyan olyanok mint más seregeknél ugyanabban a kiadásban....
meg mondjuk van egy két eszement pontnövekedés is (sorcerer level 1 eddig 85 pont, most 110 pont)
de én is így gondolom, hogy játszani kell vele aztán rinyálni
meg mondjuk van egy két eszement pontnövekedés is (sorcerer level 1 eddig 85 pont, most 110 pont)
de én is így gondolom, hogy játszani kell vele aztán rinyálni
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
hát elöször én is azt hittem az új empirere hogy foss pisztoly szar lett , de némi játék után kitapasztaltam hogy mi az ami jó és mi nem valószinű náluk is ez lesz majd a helyzett !
legalább friss lesz a game
legalább friss lesz a game
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Hírek/Bejelentések
Nyugi - jól látod - a nagy számok törvénye miatt a kevés modell sebezhetőbb.. ennyit erről.
korintex- warlord
- Hozzászólások száma : 361
Join date : 2011. Jan. 14.
Re: Hírek/Bejelentések
természetesen karakter slotból megy mivel lord kategóriás...
amúgy úgy tűnik elit sereget csináltak a WoC-ból a mostanában divatos horda seregek helyett, azaz medium sized core unitok kevés drága elit supporttal, amolyan ogre stílusban (ami über szar), annyi a plusz hogy több a támogatás és a bónusz, de szerintem a hihetetlen mennyiségű leadott ütés miatt a hordát elég nehéz überelni, az elit infantry meg a legtöbb seregben olcsóbb... irják, hogy pl 1000 pontból, hozol 3 repülő monstert (mondjuk 2 regós chimerát, és 1 Démon prince-t) amivel elvileg le tudnád szedni a lövész sereg hadi gépeit, de egyrészt ezt helyezkedéssel pl könnyen lehet counterelni (20" flying move még nem lesz elég a vonalak mögé kerülni, ha viszont közel mész simán feltartanak rohamokkal) másrészt meg a cheap, szutyok lövész unitokra elkúrni 1000 pontot, azt jelenti, hogy a sereg többi részét agyonbasszák mint a tollpaplant... talán armourral lehet balance-olni de szerintem a mennyiség így is fog hiányozni... kiszámolták, hogy az új áron 50 marauder kb mit ér pontban a töbi seregnél és hát nem kell mondanom pl 50 tomb guard vagy 50 grave guard...illetve kb 30% kevesebb pontért 50 jobban felszerelt empire swordsman...
van egy két opció, ami más seregeknél sokkkal olcsóbb itt viszont a "brokensége" miatt lenerfelve lett...fura, de persze majd ha kijött és lezajlott pár csata elválik.. én még mindig tartom azt a véleményem, hogy az elite kis létszámú armykat simán countereli, a folyamatos unit redukálás (lövés+mágia) utáni nagyobb létszám közelharcban...de persze majd elválik
amúgy úgy tűnik elit sereget csináltak a WoC-ból a mostanában divatos horda seregek helyett, azaz medium sized core unitok kevés drága elit supporttal, amolyan ogre stílusban (ami über szar), annyi a plusz hogy több a támogatás és a bónusz, de szerintem a hihetetlen mennyiségű leadott ütés miatt a hordát elég nehéz überelni, az elit infantry meg a legtöbb seregben olcsóbb... irják, hogy pl 1000 pontból, hozol 3 repülő monstert (mondjuk 2 regós chimerát, és 1 Démon prince-t) amivel elvileg le tudnád szedni a lövész sereg hadi gépeit, de egyrészt ezt helyezkedéssel pl könnyen lehet counterelni (20" flying move még nem lesz elég a vonalak mögé kerülni, ha viszont közel mész simán feltartanak rohamokkal) másrészt meg a cheap, szutyok lövész unitokra elkúrni 1000 pontot, azt jelenti, hogy a sereg többi részét agyonbasszák mint a tollpaplant... talán armourral lehet balance-olni de szerintem a mennyiség így is fog hiányozni... kiszámolták, hogy az új áron 50 marauder kb mit ér pontban a töbi seregnél és hát nem kell mondanom pl 50 tomb guard vagy 50 grave guard...illetve kb 30% kevesebb pontért 50 jobban felszerelt empire swordsman...
van egy két opció, ami más seregeknél sokkkal olcsóbb itt viszont a "brokensége" miatt lenerfelve lett...fura, de persze majd ha kijött és lezajlott pár csata elválik.. én még mindig tartom azt a véleményem, hogy az elite kis létszámú armykat simán countereli, a folyamatos unit redukálás (lövés+mágia) utáni nagyobb létszám közelharcban...de persze majd elválik
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
Az lesz a kérdés, hogy a syneregia -cuccok milyenek lesznek! - Mi mit erősít, tápol... Ha az el lesz baszva akkor szívás (vagy így, vígy úgy!)
amúgy a Daemon prince elégé brutálnak hangzik. - remélem char slot-ból megy
amúgy a Daemon prince elégé brutálnak hangzik. - remélem char slot-ból megy
korintex- warlord
- Hozzászólások száma : 361
Join date : 2011. Jan. 14.
Re: Hírek/Bejelentések
vegyél magic decket amig lehet kapni! kb. 2500,-
ugy lâtom az ùj seregkönyvekhez illeszkedik erősségben, a régi tàpoktòl meg a dràgulâsok miatt még jobban szopni fog...
ugy lâtom az ùj seregkönyvekhez illeszkedik erősségben, a régi tàpoktòl meg a dràgulâsok miatt még jobban szopni fog...
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Hírek/Bejelentések
mivel a GW-re is felkerültek az árak, sajnos tisztán látszik, hogy az új cuccok jóval drágábbak a régieknél..a kedvezményeket látom én is nem is azzal volt a gondom, hanem az alapárral, de mind1...
van viszont jónéhány konkrét dolog már így megjelenés előtt (a kiszállított könyvekből)
nagy vonalakban:
a markok változtak is meg nem is... most már nem unitra kell venni őket, hanem /modell áruk lesz (átlagosan 2pt/m) a khorne maradt frenzy (egy két unit kivételével, van ahol hatredet ad), a nurgle a -1 ws/bs helyett fixen -1 to hitet ad, ami meglehetősen power így, a Tzeentchnél maradt a ward save (így továbbra is van opció a hősök esetében a 3++ra [sőt van egy extrém eset amikor 2++]), de az oltár már nem tud 4++ osztani így teljes osztagnak kizárt a 3++, a slanesh alapban mint eddig immunissá tesz a pánik alapú dobásokra. Mondom egy két kivétel van, amikor más skillt adhatnak a markok, de ez egyedi.
úgy tűnik búcsúzthatunk a marauder swarmoktól, mivel az eddigi alap 4 pont helyett 6 pont lett amit a markok modellenkénti ára miatt máris vehetünk 8 pontnak ehhez jön a fegyver ami great weapon esetében 3 pont, azaz az eddig játszott frenzys great weaponos marauder 6 pont helyett 11-be fog kerülni és így már (mivel semmi védelem sincs rajtuk) nem éri meg
a lovas maraudereket elfelejthetjük, elvették az eddigi skilljüket (amivel üldözésben jobbak voltak) és drágábbak is lettem..hurrá könnyűlovasság gone...
a warriorok alap ára 14 pont lett statisztikában nem változtak, viszont a mindenki által játszott halberd frenzy opció sajnos sokkal drágább lett (a HB 1 pont helyett 3 pontba kerül(!!) és ugye a mark is babánként számolandó) így ára miatt kicsit nerf lett itt is
core unit lett az alap szekér, ami mindenképpen erősítés, a másik verziója, amit egy slaugter brute húz lett special slot (ennek killing blow-s impact hitje van, nagyobb ereje és T-je, ez elég zúzós)
a forsakenek szintén core unit lettek (ezeket eddig kb senki nem hasznáta) ezek mutáns infantry-k 6-os mozgással random frenzyvel (D3+1) kb warrior stattal mint eddig, pluszban kaptak egy random táblázatot, ami alapján kapnak valami bónuszt (poison, asf, hatred stb) vagy 1-es dobás esetén ASL-t. ha jól tudom maradt 19 pt/m
a kutyák maradtak core, viszont most már beszámítanak a core limitbe (és a poison és scally skin mellé lehetnek swift stride-ok extra pontért) alapból maradt a 6 pont
a speciálban a lovagok maradtak alapból 40 pont, csak most már az eddig alap fegyójukat 5 pontért kell megvenni azaz végső sosorn drágultak
a trollokat csúnyán lenerfelték, eltünt a mutáns regó (amitől eddig bónuszt kaphattak 2 sikeres reg után) és a hányásuk is megszünt mágikus lenni, a pontjuk viszont nem változott, azaz ugyanolyanok, mint a sima O&G trol csak drágábban..hát hurrá
a dragon ogrék egy kicsit olcsóbbak lettek, kaptak halberd opciót, de sokat nem változtak, kb ugyanolyan jók mint eddig
az warshrine átkerült speciálba és jelentősen megváltozott.. szekér lett impact nélkül (eddig monster volt stomp nélkül) nem "ingyen" osztja az áldást, hanem bound spellként (igaz nem egy célpontra hanem random ha jól tudom d3 vagy d3+1) az áldások jórészt statot növelnek, a 12 dobás pedig, ami eddig a 4++ és stubornt adta megváltozott. Vihető mount ként karaktereknek...
Az ogrék megkapták, aza alap ogrék haspáncélos impact-ját, más változást nem hallottam.
Monsterként hozható chimera ami olyan 230 pont körül van (SoM-os statokkal) külön vehető neki, breath weapon meg regeneráció extra pontért (repülő lényként talán megfelelő support lehet) iyen árkategóriában
a hellcannon 5 ponttal drágább lett és kapott a 4+ mellé egy 5++, amivel talán kevésbé kilőhetővé válik mint eddig..továbbra is ez az egyetlen lövés opció
a jugger lovasok drágábbak lettek vagy 30%-al, de a jugger kapott még egy woundot (3W, 1+armour, 3 mágikus ütés 6 erővel + a lovas 3 sima ütés 5 erővel, vagy spearral 6-os erővel, vagy mágikus ütés 5-ös erővel[ez a legdrágább upgrade] + stomp) 3 darab olyan 280 pont körül van
a nagy böhöm monstának 2 verziója van, egyik a gyakógép (s7, t6, 4+As) vagy random mozog 2d6-ot és frenzy (never lose) vagy boundolva van egy karakterhez, ebben az esetben simán mozog, használja a kari Ws-ét és Ld-jét... ezen kívül lehet neki +2 5-ös erejű ütést veni a másik verzió kevésbé üt jól viszont kasztol (ha jól tudom boundként) d6-on 1-5 ig d6 T tesztet dobat sebért + valami spec efektért 6-osnál ugyanez a teljes unitra
az óriás kicsit olcsóbb lett nagyon nem változott miként a shaggotról sem érkeztek extra hírek
a karakterek ára változott.. az ütősök kicsit olcsóbbak a varázslók kicsit drágábbak...
most már csak ugyanolyan mark-os unitba állhatnak be mint a sajátjuk
a varázstárgyakat, mint minden új seregnél (kivéve Skaven) leredukálták, maradt egy két értelmes, de a legbrutálabbakat elszedték. Pl a zászló ami eddig wardot adott lövés ellen, most 2+on felezi a lövés erejét (1+on duplázza)
A gifteket teljesen átalakították, több értelmük lett és jóval olcsóbbak (ugye alapból 100 pont + 50 pont gift illetve ennek a fele heronál volt az opció). Van sok féle egy két brutális is köztük.
a legjobban a daemon prince-t változtatták, boostoltak rajta egy csomót így most már megéri majd használni meglehetősen brutális lesz. alapból 300 helyett ha jól tudom 235 ett az ára, lehet neki venni végre chaos armourt (+ scally skin 5-t is) az 5+ ward megmaradt, opcionálisab mint eddig is repülhet. M8, I8, Ws9, 6-os erővel (ami Khorne jelnél +1S rohamnál) unbreakable és mágikusan üt. eddig csak giftet kaphatott most vehet 25 pontért itemet is. természetesen lehet caster is mint eddig... barátságos
a varázslatok aranyosak és hogy Dani is örüljön megszünt a Gateway teljes unitot eltörlő effektje (most 10+ dobáson nem 2d6 sebet okoz hanem 3d6-ot) úgyhogy 13. spell fujjjjjj.....
tzeentch loreban van egy spell ami casterre mehet, redukálja a szintjét egyel és elfelejtet egy spellt (amit elvileg a caster pedig megtanul) ez cuki... nurgle caster elvieg kaphat + woundot meg T-t permanensen sikeres castnál, van egy spell ami vagy d3 T-t ad vagy ellenségen elvesz... ezt majd meglátjuk..
összességében maradt combat heavy..több monsterrel és monstrous cuccal, jó drága minden de elég csúnyán tud ütni.. kb ugyanúgy lehet counterelni mint eddig (sok lövéssel olcsó feltartó szarokkal)... kicsit több az opció mint eddig talán így a nagyobb változatosság miatt okozhat meglepetéseket.. ha megvettem a könyvet majd még mesélek pontosabbat, aztán pedig meg dög lö tök
van viszont jónéhány konkrét dolog már így megjelenés előtt (a kiszállított könyvekből)
nagy vonalakban:
a markok változtak is meg nem is... most már nem unitra kell venni őket, hanem /modell áruk lesz (átlagosan 2pt/m) a khorne maradt frenzy (egy két unit kivételével, van ahol hatredet ad), a nurgle a -1 ws/bs helyett fixen -1 to hitet ad, ami meglehetősen power így, a Tzeentchnél maradt a ward save (így továbbra is van opció a hősök esetében a 3++ra [sőt van egy extrém eset amikor 2++]), de az oltár már nem tud 4++ osztani így teljes osztagnak kizárt a 3++, a slanesh alapban mint eddig immunissá tesz a pánik alapú dobásokra. Mondom egy két kivétel van, amikor más skillt adhatnak a markok, de ez egyedi.
úgy tűnik búcsúzthatunk a marauder swarmoktól, mivel az eddigi alap 4 pont helyett 6 pont lett amit a markok modellenkénti ára miatt máris vehetünk 8 pontnak ehhez jön a fegyver ami great weapon esetében 3 pont, azaz az eddig játszott frenzys great weaponos marauder 6 pont helyett 11-be fog kerülni és így már (mivel semmi védelem sincs rajtuk) nem éri meg
a lovas maraudereket elfelejthetjük, elvették az eddigi skilljüket (amivel üldözésben jobbak voltak) és drágábbak is lettem..hurrá könnyűlovasság gone...
a warriorok alap ára 14 pont lett statisztikában nem változtak, viszont a mindenki által játszott halberd frenzy opció sajnos sokkal drágább lett (a HB 1 pont helyett 3 pontba kerül(!!) és ugye a mark is babánként számolandó) így ára miatt kicsit nerf lett itt is
core unit lett az alap szekér, ami mindenképpen erősítés, a másik verziója, amit egy slaugter brute húz lett special slot (ennek killing blow-s impact hitje van, nagyobb ereje és T-je, ez elég zúzós)
a forsakenek szintén core unit lettek (ezeket eddig kb senki nem hasznáta) ezek mutáns infantry-k 6-os mozgással random frenzyvel (D3+1) kb warrior stattal mint eddig, pluszban kaptak egy random táblázatot, ami alapján kapnak valami bónuszt (poison, asf, hatred stb) vagy 1-es dobás esetén ASL-t. ha jól tudom maradt 19 pt/m
a kutyák maradtak core, viszont most már beszámítanak a core limitbe (és a poison és scally skin mellé lehetnek swift stride-ok extra pontért) alapból maradt a 6 pont
a speciálban a lovagok maradtak alapból 40 pont, csak most már az eddig alap fegyójukat 5 pontért kell megvenni azaz végső sosorn drágultak
a trollokat csúnyán lenerfelték, eltünt a mutáns regó (amitől eddig bónuszt kaphattak 2 sikeres reg után) és a hányásuk is megszünt mágikus lenni, a pontjuk viszont nem változott, azaz ugyanolyanok, mint a sima O&G trol csak drágábban..hát hurrá
a dragon ogrék egy kicsit olcsóbbak lettek, kaptak halberd opciót, de sokat nem változtak, kb ugyanolyan jók mint eddig
az warshrine átkerült speciálba és jelentősen megváltozott.. szekér lett impact nélkül (eddig monster volt stomp nélkül) nem "ingyen" osztja az áldást, hanem bound spellként (igaz nem egy célpontra hanem random ha jól tudom d3 vagy d3+1) az áldások jórészt statot növelnek, a 12 dobás pedig, ami eddig a 4++ és stubornt adta megváltozott. Vihető mount ként karaktereknek...
Az ogrék megkapták, aza alap ogrék haspáncélos impact-ját, más változást nem hallottam.
Monsterként hozható chimera ami olyan 230 pont körül van (SoM-os statokkal) külön vehető neki, breath weapon meg regeneráció extra pontért (repülő lényként talán megfelelő support lehet) iyen árkategóriában
a hellcannon 5 ponttal drágább lett és kapott a 4+ mellé egy 5++, amivel talán kevésbé kilőhetővé válik mint eddig..továbbra is ez az egyetlen lövés opció
a jugger lovasok drágábbak lettek vagy 30%-al, de a jugger kapott még egy woundot (3W, 1+armour, 3 mágikus ütés 6 erővel + a lovas 3 sima ütés 5 erővel, vagy spearral 6-os erővel, vagy mágikus ütés 5-ös erővel[ez a legdrágább upgrade] + stomp) 3 darab olyan 280 pont körül van
a nagy böhöm monstának 2 verziója van, egyik a gyakógép (s7, t6, 4+As) vagy random mozog 2d6-ot és frenzy (never lose) vagy boundolva van egy karakterhez, ebben az esetben simán mozog, használja a kari Ws-ét és Ld-jét... ezen kívül lehet neki +2 5-ös erejű ütést veni a másik verzió kevésbé üt jól viszont kasztol (ha jól tudom boundként) d6-on 1-5 ig d6 T tesztet dobat sebért + valami spec efektért 6-osnál ugyanez a teljes unitra
az óriás kicsit olcsóbb lett nagyon nem változott miként a shaggotról sem érkeztek extra hírek
a karakterek ára változott.. az ütősök kicsit olcsóbbak a varázslók kicsit drágábbak...
most már csak ugyanolyan mark-os unitba állhatnak be mint a sajátjuk
a varázstárgyakat, mint minden új seregnél (kivéve Skaven) leredukálták, maradt egy két értelmes, de a legbrutálabbakat elszedték. Pl a zászló ami eddig wardot adott lövés ellen, most 2+on felezi a lövés erejét (1+on duplázza)
A gifteket teljesen átalakították, több értelmük lett és jóval olcsóbbak (ugye alapból 100 pont + 50 pont gift illetve ennek a fele heronál volt az opció). Van sok féle egy két brutális is köztük.
a legjobban a daemon prince-t változtatták, boostoltak rajta egy csomót így most már megéri majd használni meglehetősen brutális lesz. alapból 300 helyett ha jól tudom 235 ett az ára, lehet neki venni végre chaos armourt (+ scally skin 5-t is) az 5+ ward megmaradt, opcionálisab mint eddig is repülhet. M8, I8, Ws9, 6-os erővel (ami Khorne jelnél +1S rohamnál) unbreakable és mágikusan üt. eddig csak giftet kaphatott most vehet 25 pontért itemet is. természetesen lehet caster is mint eddig... barátságos
a varázslatok aranyosak és hogy Dani is örüljön megszünt a Gateway teljes unitot eltörlő effektje (most 10+ dobáson nem 2d6 sebet okoz hanem 3d6-ot) úgyhogy 13. spell fujjjjjj.....
tzeentch loreban van egy spell ami casterre mehet, redukálja a szintjét egyel és elfelejtet egy spellt (amit elvileg a caster pedig megtanul) ez cuki... nurgle caster elvieg kaphat + woundot meg T-t permanensen sikeres castnál, van egy spell ami vagy d3 T-t ad vagy ellenségen elvesz... ezt majd meglátjuk..
összességében maradt combat heavy..több monsterrel és monstrous cuccal, jó drága minden de elég csúnyán tud ütni.. kb ugyanúgy lehet counterelni mint eddig (sok lövéssel olcsó feltartó szarokkal)... kicsit több az opció mint eddig talán így a nagyobb változatosság miatt okozhat meglepetéseket.. ha megvettem a könyvet majd még mesélek pontosabbat, aztán pedig meg dög lö tök
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Hírek/Bejelentések
azon kivűl a wargammers boltban minden hónapban van 20%-os akciós nap.
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
22 / 39 oldal • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 39
22 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.