Multiple csata
5 posters
1 / 2 oldal
1 / 2 oldal • 1, 2
Re: Multiple csata
rendben ! es elnezest ha elirtam a nevet ! jobban figyelek majd ra
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
Rendben...nem rajtam fog múlni....
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Multiple csata
OFF hihetetlen, hogy még mindig nem tudjátok Tolyci nevét leírni :S /OFF
Lehet sok, de nem ír hülyeségeket a srác mondjuk én ott voltam, úgyhogy kb értem mit ír és miket javasol, viszont jó lenne összehozni egy olyasmi megbeszélést, mit ami a tavaszi angy csata után volt...
Sajnos a multiple elég összetett és kidolgozatlansága miatt nem túl kiegyensúlyozott, de azért ahogy egyre többet játszunk, egyre többet finomodik..
Ha esetleg lesz egy nagyobb számú csata összejövetel, mindenképpen szánjunk rá egy fél órát!
Lehet sok, de nem ír hülyeségeket a srác mondjuk én ott voltam, úgyhogy kb értem mit ír és miket javasol, viszont jó lenne összehozni egy olyasmi megbeszélést, mit ami a tavaszi angy csata után volt...
Sajnos a multiple elég összetett és kidolgozatlansága miatt nem túl kiegyensúlyozott, de azért ahogy egyre többet játszunk, egyre többet finomodik..
Ha esetleg lesz egy nagyobb számú csata összejövetel, mindenképpen szánjunk rá egy fél órát!
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Multiple csata
ez igy nekem is sok , amúgy is agy halott vagyok 1 picit meló miatt
Egyébként battle royal nem elönyös lövös seregnek sem pl beállitom az egységem vagy steam tankom hogy majd arra lövök és ha a mozgás fázisod késöbb van széppen kisétálsz a 90 fokból vagy lötávból és shooting fázisban ezen nem tudok már korigálni föleg nem a tankkal ami egyenesen elöre lö és nincs 90 foka és csak a mozgás fázisban fordulhat a célpont felé a lövés fázisban már nem , szóval szinte használhatatlan )
a 2 csata amit eddig nyomtam battle royal alapján meg nem volt túlgázos , igy most picit nem tudok érdemlegeset hozzá tenni
a multi közelharc viszont jogos ahogy Tolcy javasolja , ebben egyet értek
Egyébként battle royal nem elönyös lövös seregnek sem pl beállitom az egységem vagy steam tankom hogy majd arra lövök és ha a mozgás fázisod késöbb van széppen kisétálsz a 90 fokból vagy lötávból és shooting fázisban ezen nem tudok már korigálni föleg nem a tankkal ami egyenesen elöre lö és nincs 90 foka és csak a mozgás fázisban fordulhat a célpont felé a lövés fázisban már nem , szóval szinte használhatatlan )
a 2 csata amit eddig nyomtam battle royal alapján meg nem volt túlgázos , igy most picit nem tudok érdemlegeset hozzá tenni
a multi közelharc viszont jogos ahogy Tolcy javasolja , ebben egyet értek
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
Hát ez így kurva sok egyszerre, ennyit átgondolni én nem tudok:-)...
Viszont én biztos, hogy olyan fajta Battle Royalt nem játszom, ahol valaki középen van, mert szerintem annak kurvára esélytelen a meccs. Mi múltkor az egyenlő szárú háromszög pálya változatot nyomtuk és az bevált.
Magával a rendszerrel annyi bajom van, hogy a közelharcos seregek szopnak, mivel Close Combat-ból pont fele annyi van mint normál esetben, a többi fázis viszont megegyező számú. Ergó lövős, varázslós seregek előnyben. Ez meg is látszott múltkor Bazsi eredményén. két 5-fős Skink osztag 2 körig feltartotta.
A BrB-ben amúgy mintha azt olvastam, volna (és mintha ezt már egyszer Basel is írta volna), hogy engedélyezett egyszerre két egység megrohamozása, csak a rohamtáv dobásnál akkorát kell dobni, hogy mid a kettőt elérd vele. (tehát a free rácsapódással nem ér a buli)
Amúgy a záró csatára azt beszéltük meg még az elején, hogy a döntőt az vívja akinek a legtöbb relicje van, illetve akinek a területén landol az erőd a legvégén.
Viszont én biztos, hogy olyan fajta Battle Royalt nem játszom, ahol valaki középen van, mert szerintem annak kurvára esélytelen a meccs. Mi múltkor az egyenlő szárú háromszög pálya változatot nyomtuk és az bevált.
Magával a rendszerrel annyi bajom van, hogy a közelharcos seregek szopnak, mivel Close Combat-ból pont fele annyi van mint normál esetben, a többi fázis viszont megegyező számú. Ergó lövős, varázslós seregek előnyben. Ez meg is látszott múltkor Bazsi eredményén. két 5-fős Skink osztag 2 körig feltartotta.
A BrB-ben amúgy mintha azt olvastam, volna (és mintha ezt már egyszer Basel is írta volna), hogy engedélyezett egyszerre két egység megrohamozása, csak a rohamtáv dobásnál akkorát kell dobni, hogy mid a kettőt elérd vele. (tehát a free rácsapódással nem ér a buli)
Amúgy a záró csatára azt beszéltük meg még az elején, hogy a döntőt az vívja akinek a legtöbb relicje van, illetve akinek a területén landol az erőd a legvégén.
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Multiple csata
A hétvégi csata alapján úgy gondoltam írok egy kis összefoglalót az általunk alkalmazott Battle Royal szabályokról, és a felmerült vitás kérdésekről. Szerintem jó lenne több pontban is közös álláspontot elfoglalni, mivel a kampány végi főcsata is elvileg ebben a rendszerben lesz megtartva. Nekem ráadásul nagyon tetszik ez a csatamód, így szeretném a későbbiekben is használni.
1) Felrakás: A seregek a 2 hosszú és az egyik rövid oldalon álltak fel, úgy hogy a rövid oldalt teljesen ki lehetett használni, a hosszú széleken pedig tartani kellett ettől a zónától a 12” távolságot. Ez a felállás nagyon jó egyensúlyt teremtett.
2) Mozgás:
-A mozgásoknál az először táblaszélt választó, és először felpakoló sereg kezdett, majd sorrendben a többiek. A második körben a kezdési sorrend eggyel tolódott előre felé, így az előző elsőből lett az utolsó. Ez a rendszer is bevált, mivel így mindenki lehet kezdő. Viszont utólag picit elgondolkodtam rajta. Ebben a verzióban többször előfordulhat, hogy valakinek két teljes mozgási fázisa van úgy, hogy az egyik ellenfele közben nem lép. Ezt most az újdonság ereje miatt nem tudtuk kihasználni, de szerintem elég furcsa szituációkat eredményezhet, ezért javaslom, hogy gondoljuk meg az eredeti állandó sorrend megtartását is.
- Abban is meg kellett állapodnunk, hogy a roham elől elmenekülő osztagot még ugyanannak a körnek a későbbi mozgási fázisában (az őket irányító játékos később volt a sorrendben) össze lehet-e szedni. Mi ezt megengedtük, mivel ellenkező esetben lehet, hogy több körön keresztül sem próbálkozhat vele. Itt is felvet egy kérdést a nem fix sorrend, mivel lehetséges, hogy egy sereg elfut előlem, majd ugyanabban a körben a tulajdonosa összeszedi, és a köv. körben, ha ő jön előbb, akkor vissza is rohamozik, amíg az én figuráim csak nézik, hogy mi történt.
3) Mágia: Itt csak abban kellett megállapodnunk, hogy a power poolból csak akkor lehet dispellre használni a kockákat, ha azzal az előző mágiafázisokban létrehozott remain in play varázslatokat akarjuk megszüntetni.
4) Lövés:
A nem sablonos fegyvereknél használtuk a pár hónapja felvetett ötletemet, bár nem befolyásolt semmit:
Közelharcba lövésnél a to hit dobás után 3+ on marad a találat az eredeti osztagon, 1-2 nél átcsúszik az ellenfélre.
Erre a dobásra még a következő módosítókat lehet használni:
- Amennyiben a célpont osztaga legalább 2x annyi modellt tartalmaz, mint az ellenfele: +1
- Amennyiben a célpont osztaga kevesebb, mint fele az ellenfelének: -1
- Amennyiben a célpont épületben van: -1
- Amennyiben a célpont ellenfele van épületben: +1
Itt a modellek számánál én úgy számolnák, hogy ami lovassági base-nél nagyobbon van az 3 modellt ér, ami nagy lény az 5-öt.
Ha célpont több unittal is közelharcban van, akkor mindig csak a legtöbb modellel rendelkező ellenfélre szóródna át a lövés.
Továbbá még egy javaslat: a skirmish egységek közelharcban szerintem nem kapják a to hit lövés elleni módosítót.
5) Közelharc:
- Itt a következő problémás helyzet állt elő: Kadaai Fireborn osztagom berohamozta szemből Boci Saurusait, majd overrunból megérkezett a Saurus kocka oldalába Ubi skeleton hordája. A harc során az én osztagom Boci csapatát 1-2 ponttal verte (mivel a horda elvette a sorbónuszukat), Ubi viszont egy masszív 16 pontos eredmény különbséget hozott össze. Az egyértelmű volt, hogy Boci dobja a töréstesztet, de mi történjen a Firebornokkal? Ha minden tényezőt számolunk, akkor szét kellet volna esniük, hiszen Ubi nagy különbséggel nyerte a csatát, viszont ők base kontaktban sem voltak a csontikkal, és miért érdekelte volna őket a gyíkok tömeges pusztulása. Megállapodtunk abban, hogy csak az egymás elleni eredményeket nézzük, de ez is problémás lehet egyes esetekben, főleg ha nem csak 3 szereplő játssza ezt a csatát (pl. a kampányzáróban). A javaslatom a következő lenne:
Minden résztvevő kiszámolja a saját független eredményét az ilyen többszereplős közelharcban: osztagai által okozott veszteségek + osztagai bónuszai: sor, zászló, BSB, oldal, egyéb – osztagai veszteségei – base kontaktban lévő ellenséges osztagok bónuszai: sor (csak a legnagyobb sorbónusz), zászló (csak 1 számít), BSB (itt szerintem, ha 2 ellenséges BSB van, akkor mind a kettő számítson), oldal, egyéb (a 2 db ellenséges warbanner 2-nek számít). A végén összehasonlítjuk az eredményeket, és aki mínuszban van az dob töréstesztet. Ha a legmagasabb érték több résztvevőnél is nulla vagy mínusz (ez a bónuszok többszöri számítása miatt lehetséges), akkor a zenészek döntenek a győztesről. A csata győztese(i) semmiképpen nem dobnak töréstesztet.
- Ezekben a csatákban sokszor előfordul a következő eset, pl.: Szemtől szembeni csatába szeretnék oldalról berohamozni, mivel az osztagok nem ugyanolyan szélesek, ezért a felém eső oldal nem egy egységes vonal. Ekkor nekem döntenem kell, hogy melyik osztagot rohamozom be, mert nincs lehetőségem mindkettőre. Javaslom itt éljünk azzal a szabállyal, hogy a rohamozó be tud úgy állni, hogy mindkét osztagot megérintse, akkor azok rázárnak, és kialakulhat egy sokkal nagyobb gyilkolászás.
Tudom, hogy ez így egy picit sok (én is egy hete írom ezt a hozzászólást), de szerintem jobb lenne most pontot tenni a kérdésre, és nem az utolsó csata közben.
1) Felrakás: A seregek a 2 hosszú és az egyik rövid oldalon álltak fel, úgy hogy a rövid oldalt teljesen ki lehetett használni, a hosszú széleken pedig tartani kellett ettől a zónától a 12” távolságot. Ez a felállás nagyon jó egyensúlyt teremtett.
2) Mozgás:
-A mozgásoknál az először táblaszélt választó, és először felpakoló sereg kezdett, majd sorrendben a többiek. A második körben a kezdési sorrend eggyel tolódott előre felé, így az előző elsőből lett az utolsó. Ez a rendszer is bevált, mivel így mindenki lehet kezdő. Viszont utólag picit elgondolkodtam rajta. Ebben a verzióban többször előfordulhat, hogy valakinek két teljes mozgási fázisa van úgy, hogy az egyik ellenfele közben nem lép. Ezt most az újdonság ereje miatt nem tudtuk kihasználni, de szerintem elég furcsa szituációkat eredményezhet, ezért javaslom, hogy gondoljuk meg az eredeti állandó sorrend megtartását is.
- Abban is meg kellett állapodnunk, hogy a roham elől elmenekülő osztagot még ugyanannak a körnek a későbbi mozgási fázisában (az őket irányító játékos később volt a sorrendben) össze lehet-e szedni. Mi ezt megengedtük, mivel ellenkező esetben lehet, hogy több körön keresztül sem próbálkozhat vele. Itt is felvet egy kérdést a nem fix sorrend, mivel lehetséges, hogy egy sereg elfut előlem, majd ugyanabban a körben a tulajdonosa összeszedi, és a köv. körben, ha ő jön előbb, akkor vissza is rohamozik, amíg az én figuráim csak nézik, hogy mi történt.
3) Mágia: Itt csak abban kellett megállapodnunk, hogy a power poolból csak akkor lehet dispellre használni a kockákat, ha azzal az előző mágiafázisokban létrehozott remain in play varázslatokat akarjuk megszüntetni.
4) Lövés:
A nem sablonos fegyvereknél használtuk a pár hónapja felvetett ötletemet, bár nem befolyásolt semmit:
Közelharcba lövésnél a to hit dobás után 3+ on marad a találat az eredeti osztagon, 1-2 nél átcsúszik az ellenfélre.
Erre a dobásra még a következő módosítókat lehet használni:
- Amennyiben a célpont osztaga legalább 2x annyi modellt tartalmaz, mint az ellenfele: +1
- Amennyiben a célpont osztaga kevesebb, mint fele az ellenfelének: -1
- Amennyiben a célpont épületben van: -1
- Amennyiben a célpont ellenfele van épületben: +1
Itt a modellek számánál én úgy számolnák, hogy ami lovassági base-nél nagyobbon van az 3 modellt ér, ami nagy lény az 5-öt.
Ha célpont több unittal is közelharcban van, akkor mindig csak a legtöbb modellel rendelkező ellenfélre szóródna át a lövés.
Továbbá még egy javaslat: a skirmish egységek közelharcban szerintem nem kapják a to hit lövés elleni módosítót.
5) Közelharc:
- Itt a következő problémás helyzet állt elő: Kadaai Fireborn osztagom berohamozta szemből Boci Saurusait, majd overrunból megérkezett a Saurus kocka oldalába Ubi skeleton hordája. A harc során az én osztagom Boci csapatát 1-2 ponttal verte (mivel a horda elvette a sorbónuszukat), Ubi viszont egy masszív 16 pontos eredmény különbséget hozott össze. Az egyértelmű volt, hogy Boci dobja a töréstesztet, de mi történjen a Firebornokkal? Ha minden tényezőt számolunk, akkor szét kellet volna esniük, hiszen Ubi nagy különbséggel nyerte a csatát, viszont ők base kontaktban sem voltak a csontikkal, és miért érdekelte volna őket a gyíkok tömeges pusztulása. Megállapodtunk abban, hogy csak az egymás elleni eredményeket nézzük, de ez is problémás lehet egyes esetekben, főleg ha nem csak 3 szereplő játssza ezt a csatát (pl. a kampányzáróban). A javaslatom a következő lenne:
Minden résztvevő kiszámolja a saját független eredményét az ilyen többszereplős közelharcban: osztagai által okozott veszteségek + osztagai bónuszai: sor, zászló, BSB, oldal, egyéb – osztagai veszteségei – base kontaktban lévő ellenséges osztagok bónuszai: sor (csak a legnagyobb sorbónusz), zászló (csak 1 számít), BSB (itt szerintem, ha 2 ellenséges BSB van, akkor mind a kettő számítson), oldal, egyéb (a 2 db ellenséges warbanner 2-nek számít). A végén összehasonlítjuk az eredményeket, és aki mínuszban van az dob töréstesztet. Ha a legmagasabb érték több résztvevőnél is nulla vagy mínusz (ez a bónuszok többszöri számítása miatt lehetséges), akkor a zenészek döntenek a győztesről. A csata győztese(i) semmiképpen nem dobnak töréstesztet.
- Ezekben a csatákban sokszor előfordul a következő eset, pl.: Szemtől szembeni csatába szeretnék oldalról berohamozni, mivel az osztagok nem ugyanolyan szélesek, ezért a felém eső oldal nem egy egységes vonal. Ekkor nekem döntenem kell, hogy melyik osztagot rohamozom be, mert nincs lehetőségem mindkettőre. Javaslom itt éljünk azzal a szabállyal, hogy a rohamozó be tud úgy állni, hogy mindkét osztagot megérintse, akkor azok rázárnak, és kialakulhat egy sokkal nagyobb gyilkolászás.
Tudom, hogy ez így egy picit sok (én is egy hete írom ezt a hozzászólást), de szerintem jobb lenne most pontot tenni a kérdésre, és nem az utolsó csata közben.
Tolyci- champion
- Hozzászólások száma : 206
Join date : 2012. Feb. 10.
Re: Multiple csata
imadom a patkany siras hangjat !!!!
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
Az első fordulóban vetettem fel ezt a kérdést, és akkor döntöttünk arról, hogy csak a normál épületszabály alapján lehet foglalni (tessék visszaolvasni vagy 3 hónappal). Ostromolni viszont minden ostromolhat így Franci csak belezzen ki jópár patkányt
Tolyci- champion
- Hozzászólások száma : 206
Join date : 2012. Feb. 10.
Re: Multiple csata
nem tudok role hogy meglett volna , csak engem ugatattok multkor le miatta hogy ez faszsag peddig mar akkor is vedekezdtem a szabalykonyvel , de leszarom mert akkor harang meg ust lesz a varfalon mert uniqe egyseg szoval ez a hazi rule azert nekem is jo , de attol meg franzci a sarkanyal kiverhet onan es majd max mas egyseg foglalja el a falat ugyanis az alap brb-ben benne van hogy barmilyen egyseg tamadhatja a falat max nem tudja elfoglalni de az ellen felet kiverheti onan es az sem rossz
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
igen basel de ezt már állitólag az elején megerrátáztuk, gondlom az Abomination miatt.
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Multiple csata
Jaj de jo halgatni ahogy rinyal az agyon tapos skaven
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
van egy rossz hirem !!! ellehet olvasni a az angol bloodland konyvet ott ugyan is oda van irva nagyon szeppen es vilagosan hogy tornyott es a kapott barmilyen unit tudja garissonolni nem csak az infantry , monsterous infrantry illetve warbeast !!!
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
téleg? Akkor meg a faszt rinyálok a karl franc miatt?
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Multiple csata
Nem tudja mivel monsteren ül, és se lovas se monster nem foglalhat falat. Régebben megbeszéltük, hogy a generális lemondhat a hátasáról, de csak a csata elején, és monsterről még akkor sem.
Tolyci- champion
- Hozzászólások száma : 206
Join date : 2012. Feb. 10.
Re: Multiple csata
mé ne tudná a várfalat elfoglalni?...vagy nem tudja?..
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Multiple csata
No azért ne kezdjünk el sírni, mert aki nem tud "ilyen" lordot hozni az nyilván msá területen erősebb. Azért nyígás ide vagy oda, az armyk elég jól ki vannak ballanszírozva (lásd az előző csatánkat, ahol végig hisztiztél, hogy mekkora táp a Slan, nélküle viszont kb 1 az 1000-hez esélyem lett volna). Nyilván a nagy monsteres herok ellen nem building fightolni kell (mivel elfoglalni úgyem tudja nem akkora gebasz a dolog). Ha ezt elkezdjük megváltoztatni, akkor elég szép lavíina fog elindulni..én is meg szerintem bárki más is tud találni a másik seregében olyan unitot/képességet, amit magánál nem illetve ami számára nehezen legyőzhető "kombó" így jogos lesz a sírás részéről is, hogy azt változtassuk meg. Maradjunk az alapszabályoknál szerintem, amíg nem ordenáré baromság, mint némely esetben.
böff...
böff...
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Multiple csata
Ráadásul Ostromnál a Breach miatt steadfast sincs, meg több sorból ütés se, márpedig nincs az az 5 troop aki ki tudná hozni akár csak egálra is egy sárkányos Lord ellen...főleg hogy Thunderstomp is van..alapból kibassza őket a várból és esélyed sincs kiverni, mert csak a kill számít. az meg ugye ott ül 1+As-el és 4+ Warddal, és üt mint a disznó...Irreál....Faszság...és aki nem tud ilyesmi Lordot hozni a szopik...
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Multiple csata
Legtöbb dologban egyetértek Bocival, viszont épület ellen szabály szerint van stomp attack. Ostrombál csak charge bónusz nincsen, és a speciális támadásoknál direkt kiemeli a stompot.
Tolyci- champion
- Hozzászólások száma : 206
Join date : 2012. Feb. 10.
Re: Multiple csata
ugy persze igen supportbol , de ha csak egy sorod van es az tobb modelbol all mint amenyi base-to baseben van ? az menyivel masabb ?
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
ez nem teljesen igaz amióta asupport attackot bevezették, azért többen "odaférnek" a "mezőn"...de persze én is teljesen egyetértek Somával nem kell mindenre házi rule.. és nem mellesleg eléggé meg lettek b*szva a monsterek a 8th kiadásban a template sebzés meg a steadfast miatt ahhoz, hogy legalább ennyi előnyük megmaradjon, az impact hit meg a stomp úgyios kiesik buildingben, ami az esszenciája lenne a monstáknak..
A tolyci féle lövéselosztás nekem tetszik tisztázzuk és rögzítsük szerintem (egy csatában azért próbáljuk ki hogy kijöjjenek a bugok)
A tolyci féle lövéselosztás nekem tetszik tisztázzuk és rögzítsük szerintem (egy csatában azért próbáljuk ki hogy kijöjjenek a bugok)
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Multiple csata
nem en irom a konyvet vagy a szabalyokat ne engem utalj ! De Somanak is igaza van nem kene mindent hazi rulelozni! egyebkent normalisan ha van egy 10 fos sorod a mezon es kozelharcol a mezon ott szerinted a 10-bol hanyan tudjak utni ? max -4-5 a base miatt es ott meg nincsenek se falak , ablakok ajtok amik akadalyoznak hogy tobben is hozza ferjenek ugye-ugye !!!!
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
és ha sárkányon jön akkor 5-en ütik 5-n meg nézik, mert nem férnek hozzá egy sárkányhoz...hú de értelmes..
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Multiple csata
Azaz mondjuk jön Franzy és az osztag akor vagy ráütt mindenki az osztagra vagy 5-en verik franzyt és a maradék üti az osztagot
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
Nagyon jó hogy elolvastad , de leforditani illetve megérteni hogy mit irnak ott azért látom teljesen nem sikerült :
nos az első lényeges bekezdés :Who can strike - itt aról ir hogy mind két oldal VÁLASZT 10 modelt aki részt vesz a bunyóban
második lényeges fejezett : WE is Bigger - itt meghatározza és most itt a lényeg hogy a nagyobb modelek menyi sima gyalogosnak felel meg , de ez csak azt korlátozza hogy hány modell lesz a max 10-böl
harmadik lényeges : allocating attack - ahol arról ir hogy minden egyes ütés az osztagra irányúl kivéve akkor ha van olyan mint pl karakter vagy hasonló célpont ami normálisan külön üthető akkor azt max az ellenséges party fele ütheti
Szóval a végeredmeny ha Franzi sárkányon van akkor sajnos max 5-en ütik
nos az első lényeges bekezdés :Who can strike - itt aról ir hogy mind két oldal VÁLASZT 10 modelt aki részt vesz a bunyóban
második lényeges fejezett : WE is Bigger - itt meghatározza és most itt a lényeg hogy a nagyobb modelek menyi sima gyalogosnak felel meg , de ez csak azt korlátozza hogy hány modell lesz a max 10-böl
harmadik lényeges : allocating attack - ahol arról ir hogy minden egyes ütés az osztagra irányúl kivéve akkor ha van olyan mint pl karakter vagy hasonló célpont ami normálisan külön üthető akkor azt max az ellenséges party fele ütheti
Szóval a végeredmeny ha Franzi sárkányon van akkor sajnos max 5-en ütik
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: Multiple csata
Azért gondoltam alapból 3+ ra 4+ helyett, mivel a lövészek sem középre lőnek, hanem van egy célpontjuk.
Tolyci- champion
- Hozzászólások száma : 206
Join date : 2012. Feb. 10.
1 / 2 oldal • 1, 2
1 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.