Storm Of Magic Szabályok
4 posters
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: Storm Of Magic Szabályok
Dugó írta:Dugó írta:Storm Of Magic szabálymódosítások
Alapsereg a kampányunk esetében 2500 pont
Ezen felül + 625 pont költhető az alábbiakra:
Artefacts: az alap BRB varázstárgyaiból lehet cumókat venni a karaktereknek a meglévőkön felül. Azonban 2 azonos fajta így sem lehet nála, viszont a varázstárgyra költhető maximumát a kari átlépheti.
Scroll of binding: A SoM szabálykönyvben lévő Monster listából lehet hozni bármit, kivéve a Mammutot, meg a „nagy” Óriást.
Ezen egységekhez nem csatlakozhat karakter és ezen lények sem csatlakozhatnak egységhez.
Pact: Ez marad a SoM könyvben leírt.
Csatatér:
A normál 6’x 4’ asztalon oldalanként 3 Fulcrumot kell felhelyezni. Ezek 18”-nél messzebb kell legyenek egymástól és 6”-nél távolabb az asztal széltől és az asztal középponttól.
- kezdésnek dobni kell, hogy ki teszi fel először a varázslóit a Fulcrumokra. (Kötelező minden Fulcrumra varázslót (Runa kovácsot) tenni ha van)
- Ezután újra dobni kell, hogy ki kezdi a felrakást (Felváltva módszer játszik)
- Egységeket felrakni a szokásos 12” deploy zónába lehet, valamit minden saját Fulcrum 6”-es körzetén belül. (pl. ha Deploy vonaladra teszel egy F-ot akkor attól még 6”-re előre is felrakhatsz valamit. Csak ne lógjon túl. Így a szokásos 24” helyett akár 18”-re is kezdhetsz az ellenféltől.)
- A játékot az nyeri, aki több F-t kontrollál. Azonosság esetén VP számítás van.
Magic Phase
1. A fázis legelején mielőtt bármit dobnál, generálnál, stb. ki kell pörgetni, hogy a körben melyik Lore az aszcendens. Az ehhez tartozó bónuszok a körábrán találhatóak. (Egyszer már szétküldtem a scan-nelt változatot, de majd még egyszer elküldöm. Ki lehet dobni D8-al is nem kell a könyv hozzá)
2. A játékos aki köre van, manipulálhatja a pörgetett (dobott) Ascendens Lore-t. amennyiben legalább 1 F-t kontrollál. Először mondani kell egy irányt, majd dobni D3-al. Arra fog arrébb menni a mutató és az a Lore fog számítani a körre.
3. Ezután dobjuk a Power Dice-okat 4D6-al.
Arcane Fullcrum:
- épületnek minősülnek
- nem rombolhatóak
- max 1 modell tartózkodhat bennük (rajtuk), aki varázsló kell legyen. Lehet bármilyen troop type, lehet szörnyön ülő karakter is.
- 3+ Ward-ot ad a benne lévőnek.
- Stubborn-t ad.
- Immune to Psychology-t ad a benne lévőnek
- Egyszerre csak 1 modell assaultolhatja (bármilyen troop type, lovagolt szörny is lehet)
- Aki kontrollálja arra nem hat a Stomp, Thunderstomp
- Misscast esetén a normal misscast tábla után dobni kell az „Arcane Fulrum Misscast Table-n” is.
- Rúnakovácsok varázslónak számítanak.
- Immune to multiple Wound (ágyúk csak 1 sebet okoznak)
Arcane Fullcrum hatásai:
- occupy esetén: Loremaster a kontrolláló
- Equilibrium (mindkét játékos azonos számú F-t kontrollál) esetén: +2 a Csatinghoz
- Dominance (arra a játékosra vonatkozik, aki többet kontrollál, mint az ellenfél) esetén: +4 a Castinghoz
Cataclysm Spellek nem játszanak!!!
Cantrips:
Ezeket a varázslatokat minden varázsló tudja (Törpék is). Sem elfelejteni, sem „Destroy”-álni nem lehet őket.
- Duel: Célpontja egy F-en tartózkodó ellenséges varázsló 24”-en belül.
A casternek nem kell F-en lennie. Ha megnyeri a duelt (lást könyv) autómatikusan felkerül a megüresedett F-re.
- T Transportation: A casternek az F-en kell lennie. Magát célozza meg. Üres F-re ugorhat.
- Unbiding Monster: 24”-en belül lévő Bound Monstert céloz meg.
Summoning:
Seven Secret of Sigil.....akármi (Ez a hivatalos neve a Spellnek)
Ezt a spelt minden varázsló alapból tudja kivéve a Törpék. Olyan, mint a Cantrip, nem lehet elfelejteni vagy destroy-álni.
Célszáma : 25+
Ha létrejön, akkor 12”-en belül bármilyen egységet felhelyezhet a játékos a táblára, Monster vagy Unique kategóriás kivételével.
Az egység mérete a F-ek kontrollálásától függ.
Presence esetén: 75p
Equilibrium esetén: 150p
Dominance esetén: 300p
Ez bármilyen seregkönyvből bármilyen unit lehet, akár karakter, vagy Spec Kari is. Kivéve azokat a seregeket amikkel „Pact”-ot lehet kötni.
- A megidézett osztagnak (karakternek) legalább 1”-re kell lennie minden más az asztalon lévő osztagtól, vagy Impassable tereptől.
- Bármerre nézhet, bármilyen formációban, de infantry esetén kötelező legalább 5 modell szélesnek lennie. (Monster Infantry esetén 3-nak)
- Az egység a normal opciókból való felszereléssel jöhet. No magic item. (kivéve Spec Karik)
- Mozgás szempontjából „Mozgott”-nak számítanak. Tehát nem rohamozhat, vagy ha M or F-es akkor nem lőhetnek.
- Le Dispelni később nem lehet őket. És a sereg teljes értékű tagjának tekintendőek. (Nem Ally-nak)
- Summonált karakterek nem csatlakozhatnak más egységhez, és Summonált egységhez sem csatlakozik más kari.
- Summonált dolgokért nem jár VP!!!
- Minden Summonált kreatúra automatikus 2D6 sebet kap, amennyiben a „Lore of Ligth” –ból bármiféle varázslat sikeresen létesül rajtuk. (akár saját mágus által rájuk mondott augment)
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Storm Of Magic Szabályok
szerintem a slann mehet a fulcrumra. a vàrostrom akkor SoM ha rajta van a torony.
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: Storm Of Magic Szabályok
1., A Slan illetve a Temple guard szabálya azt írja, hogy amennyiben mindketten jelen vannak a seregben, akkor kötelező a slannt a unitba tenni... ergo nem megy a fulcrumra....
2., várostromnál is szoktunk játéktípust dobni? csak mert Tolyci 3-t dobott szóval most akkor mi van? ostrom vagy mixelt? és akkor melyik győzelmi kondíció él?
2., várostromnál is szoktunk játéktípust dobni? csak mert Tolyci 3-t dobott szóval most akkor mi van? ostrom vagy mixelt? és akkor melyik győzelmi kondíció él?
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Storm Of Magic Szabályok
Dugó írta:Storm Of Magic szabálymódosítások
Alapsereg a kampányunk esetében 2500 pont
Ezen felül + 625 pont költhető az alábbiakra:
Artefacts: az alap BRB varázstárgyaiból lehet cumókat venni a karaktereknek a meglévőkön felül. Azonban 2 azonos fajta így sem lehet nála, viszont a varázstárgyra költhető maximumát a kari átlépheti.
Scroll of binding: A SoM szabálykönyvben lévő Monster listából lehet hozni bármit, kivéve a Mammutot, meg a „nagy” Óriást.
Ezen egységekhez nem csatlakozhat karakter és ezen lények sem csatlakozhatnak egységhez.
Pact: Ez marad a SoM könyvben leírt.
Csatatér:
A normál 6’x 4’ asztalon oldalanként 3 Fulcrumot kell felhelyezni. Ezek 18”-nél messzebb kell legyenek egymástól és 6”-nél távolabb az asztal széltől és az asztal középponttól.
- kezdésnek dobni kell, hogy ki teszi fel először a varázslóit a Fulcrumokra. (Kötelező minden Fulcrumra varázslót (Runa kovácsot) tenni ha van)
- Ezután újra dobni kell, hogy ki kezdi a felrakást (Felváltva módszer játszik)
- Egységeket felrakni a szokásos 12” deploy zónába lehet, valamit minden saját Fulcrum 6”-es körzetén belül. (pl. ha Deploy vonaladra teszel egy F-ot akkor attól még 6”-re előre is felrakhatsz valamit. Csak ne lógjon túl. Így a szokásos 24” helyett akár 18”-re is kezdhetsz az ellenféltől.)
- A játékot az nyeri, aki több F-t kontrollál. Azonosság esetén VP számítás van.
Magic Phase
1. A fázis legelején mielőtt bármit dobnál, generálnál, stb. ki kell pörgetni, hogy a körben melyik Lore az aszcendens. Az ehhez tartozó bónuszok a körábrán találhatóak. (Egyszer már szétküldtem a scan-nelt változatot, de majd még egyszer elküldöm. Ki lehet dobni D8-al is nem kell a könyv hozzá)
2. A játékos aki köre van, manipulálhatja a pörgetett (dobott) Ascendens Lore-t. amennyiben legalább 1 F-t kontrollál. Először mondani kell egy irányt, majd dobni D3-al. Arra fog arrébb menni a mutató és az a Lore fog számítani a körre.
3. Ezután dobjuk a Power Dice-okat 4D6-al.
Arcane Fullcrum:
- épületnek minősülnek
- nem rombolhatóak
- max 1 modell tartózkodhat bennük (rajtuk), aki varázsló kell legyen. Lehet bármilyen troop type, lehet szörnyön ülő karakter is.
- 3+ Ward-ot ad a benne lévőnek.
- Stubborn-t ad.
- Immune to Psychology-t ad a benne lévőnek
- Egyszerre csak 1 modell assaultolhatja (bármilyen troop type, lovagolt szörny is lehet)
- Aki kontrollálja arra nem hat a Stomp, Thunderstomp
- Misscast esetén a normal misscast tábla után dobni kell az „Arcane Fulrum Misscast Table-n” is.
- Rúnakovácsok varázslónak számítanak.
- Immune to multiple Wound (ágyúk csak 1 sebet okoznak)
Arcane Fullcrum hatásai:
- occupy esetén: Loremaster a kontrolláló
- Equilibrium (mindkét játékos azonos számú F-t kontrollál) esetén: +2 a Csatinghoz
- Dominance (arra a játékosra vonatkozik, aki többet kontrollál, mint az ellenfél) esetén: +4 a Castinghoz
Cataclysm Spellek nem játszanak!!!
Cantrips:
Ezeket a varázslatokat minden varázsló tudja (Törpék is). Sem elfelejteni, sem „Destroy”-álni nem lehet őket.
- Duel: Célpontja egy F-en tartózkodó ellenséges varázsló 24”-en belül.
A casternek nem kell F-en lennie. Ha megnyeri a duelt (lást könyv) autómatikusan felkerül a megüresedett F-re.
- T Transportation: A casternek az F-en kell lennie. Magát célozza meg. Üres F-re ugorhat.
- Unbiding Monster: 24”-en belül lévő Bound Monstert céloz meg.
Summoning: coming soon!
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Kérdések Storm of Magic-el kapcsolatban!!!
Ide jöhetnek a kérdések és a megvitatni való dolgok. A másik Storm of Magic-os topicot ne "firkájuk" össze, oda majd mindig csak az új módosításokat írjuk majd!
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
2 / 2 oldal • 1, 2
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.