8. kiadás észrevételek
+4
Dugó
Soma
Skulltaker
Boci
8 posters
6 / 15 oldal
6 / 15 oldal • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
Re: 8. kiadás észrevételek
Az is le van írva, hogyha nincs specifikálva, milyen strider, akkor minden. Ugyhogy a drága zászló minden strider.
Soma- warlord
- Hozzászólások száma : 270
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: 8. kiadás észrevételek
ezen én is gondolkoztam...valószínű így van.
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: 8. kiadás észrevételek
hogy mukodik a ranger zászló ????
azt irja hogy Strider lesz az egység .
nos a stridernél a brb-ben az van hogy strider egységeknek fel van tüntetve hogy milyen striderek .mint erdő , folyó vagy mocsár .
A feltüntetett területre vonatkozik a strider rule .
A Strider egységek nem dobnak Dt-tesztett
Nos mivel a zászlónál nincs feltüntetve hogy milyen területre vonatkozik igy all terrain strider ????? igy soha nem dob dt tesztett ? végül is 50pt-ért drága zászló viszont igy ez tök jó lovas egységnek mint a Knights !!
azt irja hogy Strider lesz az egység .
nos a stridernél a brb-ben az van hogy strider egységeknek fel van tüntetve hogy milyen striderek .mint erdő , folyó vagy mocsár .
A feltüntetett területre vonatkozik a strider rule .
A Strider egységek nem dobnak Dt-tesztett
Nos mivel a zászlónál nincs feltüntetve hogy milyen területre vonatkozik igy all terrain strider ????? igy soha nem dob dt tesztett ? végül is 50pt-ért drága zászló viszont igy ez tök jó lovas egységnek mint a Knights !!
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
Warbanner az régen 25- volt...na nem mintha sokra mennél vele!
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: 8. kiadás észrevételek
de az már több mint 25 pt !! igy az nem játszik
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
hu az tenyleg oda basz
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
nem is...a + 1 CR is van...
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: 8. kiadás észrevételek
igen azt az egyet
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
de...+1 Move-ot!
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: 8. kiadás észrevételek
nekem milyen szivas lesz ez deamonnal , mert mindenkinek magic weaponje van szinte (bloodletter , Plaquebearer ) igy szinte semilyen ertelmes zászlot nem tudok majd venni nekik
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
szopó...de hàt mindent nem lehet...szerencsére így játszottuk...
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: 8. kiadás észrevételek
Dugó
Sikeresen megtaláltam a Brb-ben a flaming attack vs magic weapon rule-t ami igaz poisonattackra is
pg69 flaming attack és pg 73 poison attack az utolsó bekezdés mind két esetben :
.......Unless otherwise stated , a model with this special rule has both Flaming / poisoned shooting and close combat attack .Any spell casted by the model are unaffected , as any attacks made with magic weapons they might be wielding , whether they be shooting or close combat attack .
Igy sajnos az eternal flame banner-t nem tudod kombinálni a karakterjeiddel
Sikeresen megtaláltam a Brb-ben a flaming attack vs magic weapon rule-t ami igaz poisonattackra is
pg69 flaming attack és pg 73 poison attack az utolsó bekezdés mind két esetben :
.......Unless otherwise stated , a model with this special rule has both Flaming / poisoned shooting and close combat attack .Any spell casted by the model are unaffected , as any attacks made with magic weapons they might be wielding , whether they be shooting or close combat attack .
Igy sajnos az eternal flame banner-t nem tudod kombinálni a karakterjeiddel
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
az a baj hogy nem csinál ilyet peddig tonna számra hoznám
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
na jó lehet nem sérül, de mivel nem repül nem tud kimászni
De persze én is azon a véleményen vagyok, hogy ne sérüljön (bár mondjuk egy mágikus terep, amiből van pár akár még sérítheti is, pl ha egy altar of sigmaron keresztül megy az jogosan b*sz oda egyet neki )
De persze én is azon a véleményen vagyok, hogy ne sérüljön (bár mondjuk egy mágikus terep, amiből van pár akár még sérítheti is, pl ha egy altar of sigmaron keresztül megy az jogosan b*sz oda egyet neki )
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: 8. kiadás észrevételek
nos ha a házon , meg a sziklán is átlebben nem igazán tudom elképzelni hogy hogy esik bele a szakadékba , és elvileg igazából nem repül , de még is , bár nem hiszem hogy 1 szellem beleesik a vulkánba az is igazán sérülne , de hidd el Soma nem hiszem hogy bele menne .
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
az unstable hatás sem mágikus mégis sérülnek tőle...
igazándiból az elrontott DT tesztnél nem kell sebzést dobni, vagyis hivatalosan nem sebez, hanem sebbpont vesztést okoz, vagyis ez kissé más hatás szerintem (képzeld el mondjuk, hogy egy k*rva nagy hasadék nyílik a földön, amibe akár egy etheral lény is belepottyanhat (mivel nem repül) ergo a terep miatt elveszíti a woundjait)...
mivel hivatalosan, b*szik a GW faq-t írni rá ezért szerintem a józan ész alapján háziszabályozhatjuk meg...ezért is vetettem fel
igazándiból az elrontott DT tesztnél nem kell sebzést dobni, vagyis hivatalosan nem sebez, hanem sebbpont vesztést okoz, vagyis ez kissé más hatás szerintem (képzeld el mondjuk, hogy egy k*rva nagy hasadék nyílik a földön, amibe akár egy etheral lény is belepottyanhat (mivel nem repül) ergo a terep miatt elveszíti a woundjait)...
mivel hivatalosan, b*szik a GW faq-t írni rá ezért szerintem a józan ész alapján háziszabályozhatjuk meg...ezért is vetettem fel
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: 8. kiadás észrevételek
Nos igaz , nem találtam semi olyat ami tiltaná kivéve hogy nálam külön ki van irva mint deamon sepiális szabály hogy az impact hit is mágikus . Szóval ha mágikusá tudod tenni a lény támadását pl azzal a fire spellel akor az impact hitje is mágikus lesz .
Etheral : nos az etherál rule azt mondja hogy minden területett open ground ként kezel mozgás szempontjából és nem lehet redukálni a mozgását sem spellel sem semi mással .
sebezni öket csak mágikus támadással lehet pl spell , magic weapon .magical attacks .!!!!!!!!!
bizonyos terrep fajták gátolnak egyes mozgás fajtákat , vagy nehezitik vagy veszélyesek pl folyón keresztül nem lehet marcholni , impassibel területen nem lehet áthaladni stb ezért kezelnek minden területett az etherálok open groundnak mivel a mozgás megkötések nem vonatkoznak rájuk a más területen áthaladáskor . viszont ha mégis kivételes körülmények között pl open ground is dangerous területé válna teszt szempotjából akor sem kell dobniúk mivel maga a dangerous terület nem mágikus sebzést produkál igy imunisak annak hatására .
Etheral : nos az etherál rule azt mondja hogy minden területett open ground ként kezel mozgás szempontjából és nem lehet redukálni a mozgását sem spellel sem semi mással .
sebezni öket csak mágikus támadással lehet pl spell , magic weapon .magical attacks .!!!!!!!!!
bizonyos terrep fajták gátolnak egyes mozgás fajtákat , vagy nehezitik vagy veszélyesek pl folyón keresztül nem lehet marcholni , impassibel területen nem lehet áthaladni stb ezért kezelnek minden területett az etherálok open groundnak mivel a mozgás megkötések nem vonatkoznak rájuk a más területen áthaladáskor . viszont ha mégis kivételes körülmények között pl open ground is dangerous területé válna teszt szempotjából akor sem kell dobniúk mivel maga a dangerous terület nem mágikus sebzést produkál igy imunisak annak hatására .
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
A második kérdésben csak részben van igazad. Mivel a stomp és thunderstomp nem közelharci támadások (ez le is van írva) ezért ezekre nem vonatkozik, de(!!) az impact hitnél külön ki van emelve, hogy ez close combat attack. Szóval ez alapján minden olyan lény mely képességéből adódóan a közelharci támadásait mágikusan adja le az impact hitjére is megkapja ezt az efektet!
A mágia által teremtett dangerousban egyet értek, valóban a mágia csak előidézi a DT tesztet de azt a terület okozza (legalábbis a logika ezt követeli meg). A kérdés már csak az marad, hogy dangerous teszt dobásból következően sérülhetnek-e etheral lények. Mivel az etheralnál csak az van leírva, hogy open groundként kezelnek mindent, az nem hogy immunisak a dangerousra (csupán ugye alaphelyzetben open groundon nem dobsz soha DT-t). Ha ez a körülmény megávltozik spell, vagy Gnoblár trapper hatására, akkor ő ugyanúgy köteles dobni, csupán a wound elszenvedése a kérdés.
A mágia által teremtett dangerousban egyet értek, valóban a mágia csak előidézi a DT tesztet de azt a terület okozza (legalábbis a logika ezt követeli meg). A kérdés már csak az marad, hogy dangerous teszt dobásból következően sérülhetnek-e etheral lények. Mivel az etheralnál csak az van leírva, hogy open groundként kezelnek mindent, az nem hogy immunisak a dangerousra (csupán ugye alaphelyzetben open groundon nem dobsz soha DT-t). Ha ez a körülmény megávltozik spell, vagy Gnoblár trapper hatására, akkor ő ugyanúgy köteles dobni, csupán a wound elszenvedése a kérdés.
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: 8. kiadás észrevételek
nos mivel ha jól emlékszem van olyan faq-amiben az a kérdés hogy a mágikus zászlóból származó flaming attack mágikus-e és a válasz az volt hogy nem .végül is ha belegondolsz mágia által teremtett tüz de maga atól az csak tüz .tehát ha mágia által teremtesz mocsarat, homok dünét . örvénylő szelet , tüskés bokrot vagy bármi mást amitöl az open ground is dangerüos terület lesz atól az még nem lesz automatikusan mágikus sebzést eredményező ha csak nem irja kölün hozzá hogy mágikus sebzést okozna .Viszont Flaming sword of rhiun -nál külön ki-is lett irva hogy az osztag megkapja mind a mágikus támadás mint a flaming effectett , de a papi spell soul fire esetén csak flaming attackot kap a unit hiába varázslatból származik és csak a pap által base-to-bsben levő undeadek kapnak automatikus mágikus sebzést , viszont a pap támadásai is sem lesznek mágikusak .
mágikus támadás a faq alapján :
Minden olyan hit amit spell vagy mágikus fegyver okozz . nos enek fügvényében a spell a területet teszi dangerousá , viszont maga a terület okozza a tesztet magát nem a spell , igy az által okozott sebzés maga nem mágikus .
a második kérdésedre :
a faq-u szerint impact hit , stomp és breathweapon-t nem befolyásolhatja semilyen más special rule illetve mágikus tárgy . kivételt képeznek erre a seregkönyvekben erre kölün feltüntetett szabályok mint a deamonkönyvben is mivel nekem kölün leirták hogy mind a stomp , thunder stomp , breath weapon . impact hit mágikus támadásnak számit .
mágikus támadás a faq alapján :
Minden olyan hit amit spell vagy mágikus fegyver okozz . nos enek fügvényében a spell a területet teszi dangerousá , viszont maga a terület okozza a tesztet magát nem a spell , igy az által okozott sebzés maga nem mágikus .
a második kérdésedre :
a faq-u szerint impact hit , stomp és breathweapon-t nem befolyásolhatja semilyen más special rule illetve mágikus tárgy . kivételt képeznek erre a seregkönyvekben erre kölün feltüntetett szabályok mint a deamonkönyvben is mivel nekem kölün leirták hogy mind a stomp , thunder stomp , breath weapon . impact hit mágikus támadásnak számit .
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
hi!
nah impact hit-re tudom mondani - Mágikus az ütése - mivel a spellem, ami killing blow-ot ad, az impactra és tundercrush att-ra(ez is közelhaci) is megadja a killing blow ütést - így ezen analógia alapján mágikus!
A Dungerous - normál logika alapján - egy mágikus hatás mágikus eseményt generál, aminek a sebzése mágikus - én arra szavazok, hogy a dungerous ebben az esetben mágikus sebet ad. DE mivel a GW egy fasz, ezért biztosan nem az lesz
nah impact hit-re tudom mondani - Mágikus az ütése - mivel a spellem, ami killing blow-ot ad, az impactra és tundercrush att-ra(ez is közelhaci) is megadja a killing blow ütést - így ezen analógia alapján mágikus!
A Dungerous - normál logika alapján - egy mágikus hatás mágikus eseményt generál, aminek a sebzése mágikus - én arra szavazok, hogy a dungerous ebben az esetben mágikus sebet ad. DE mivel a GW egy fasz, ezért biztosan nem az lesz
korintex- warlord
- Hozzászólások száma : 361
Join date : 2011. Jan. 14.
Re: 8. kiadás észrevételek
Hali!
Felmerült seregépítés közben egy kérdés... utánna nézegettem fórumokon, de nincs igazán 100% válasz, illetve mindenki azt mondja FAQ tudná egyértelműsíteni.
AZ etheral vs. dangerous test a probléma.
Van néhány spell (Lore of Beast, TK lore és asszem valamelyik waagh), ami DT-t dobat + OK gnoblar trapperei is dangeroust dobatnak roham esetében.
Elvileg ezek felülírják az etheralok "sima" DT dobási kivételét, mivel nem az alapesetben bekövetkező DT teszttel egyenértéküek.
A kérdés az, hogy ezek a rontott dobások vajon megsebzik-e az etheralokat. Bár elvileg csak mágikus hatások okoznak ezeken a lényeken sérülést, egyrészt ezalól van kivétel (pl. unstable szabály), másrészt a spellek által okozott hatás elvileg mágikusnak is minősíthető. Harmadrészt az etheral szabály nem tiltja a DT dobást, csupánannyit mond, hogy minden terepet open groundként kezelnek (a fenti esetekben azonban open groundon is dobni kell DT-t).
Szóval mi a vélemény??
Másik kérdés, ami szerintem egyértelmű, csak inkább kiírom mielőtt vita lenne:
A mágikus közelharci támadásokkal rendelkező lények (vagyis nem fegyver miatt mágikusan ütők) impact hitje is mágikusnak számít-e?
Elvileg igen mivel a mágikus ütés szövegezése azt mondja, hogy a lény minden közelharci támadása mágikusnak minősül, az impact hit pedig közelharci támadásnak minősül a szabály szerint.
Ugyanez természetesen nem vonatkozik a stompra, mivel az nem cc attack.
Felmerült seregépítés közben egy kérdés... utánna nézegettem fórumokon, de nincs igazán 100% válasz, illetve mindenki azt mondja FAQ tudná egyértelműsíteni.
AZ etheral vs. dangerous test a probléma.
Van néhány spell (Lore of Beast, TK lore és asszem valamelyik waagh), ami DT-t dobat + OK gnoblar trapperei is dangeroust dobatnak roham esetében.
Elvileg ezek felülírják az etheralok "sima" DT dobási kivételét, mivel nem az alapesetben bekövetkező DT teszttel egyenértéküek.
A kérdés az, hogy ezek a rontott dobások vajon megsebzik-e az etheralokat. Bár elvileg csak mágikus hatások okoznak ezeken a lényeken sérülést, egyrészt ezalól van kivétel (pl. unstable szabály), másrészt a spellek által okozott hatás elvileg mágikusnak is minősíthető. Harmadrészt az etheral szabály nem tiltja a DT dobást, csupánannyit mond, hogy minden terepet open groundként kezelnek (a fenti esetekben azonban open groundon is dobni kell DT-t).
Szóval mi a vélemény??
Másik kérdés, ami szerintem egyértelmű, csak inkább kiírom mielőtt vita lenne:
A mágikus közelharci támadásokkal rendelkező lények (vagyis nem fegyver miatt mágikusan ütők) impact hitje is mágikusnak számít-e?
Elvileg igen mivel a mágikus ütés szövegezése azt mondja, hogy a lény minden közelharci támadása mágikusnak minősül, az impact hit pedig közelharci támadásnak minősül a szabály szerint.
Ugyanez természetesen nem vonatkozik a stompra, mivel az nem cc attack.
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
Re: 8. kiadás észrevételek
grand alliance rule :
nos neki futottam mégegyszer az ally szabályoknak és úgynézzki van 1-2 dolog amit lehet hogy eddig nem igazán jól játszottunk .
nos az első p139 :
ki kell jelölni egyet a generálok közül aki supreme commander lesz és neki megnő az inspiring presence a duplájára , nos ez alligmentöl független ez mind igaz trusted , suspicious , desperate vagy fragile alliancre is , de nem irja hogy ettöl a seregek kölün -kölün nem használhatják a saját generáljuk inspiring presencjét , viszont arról ir hogy besorolás függő hogy használhatód e- 1 szövetséges generál inspiring presencét pg137-138 :
can use an allied General's inspiring presence - az "an" szócska a jel úgyanis ebben az esetben az egyiket jelenti leforditva , ha mondat úgy lett volna szerkesztve hogy can use the allied General.... akor nincs mese a supreme generálról lenne szó .és csak az ö ip-jét használhatná csak mind két sereg .
magic : trusted allies és suspicious allies : a wind of magic dobás után szabadon elfelezhetik bármilyen arányban a power dice-okat , de ezt még castolás elött , chanelelt power dice-ok sajátok , dispel kockák közös , castolhatnak egymás unitjaira , és bármelyik wizard dispelhet .
despereta allies : power kockákat meg kell felezni egyenlő arányban , chanel-elt kockák sajátok , nem dispelhet a másik sereg wizardja a másik seregre ment spellek ellen , nem castolhatnak a másik sereg egységeire
alliancek : trusted allies : használhatják a szövetséges generál ip-jét , használhatja a szövetséges army battle standardot is ha az meg egyező seregkönyvböl van , minden unit friendlynek minösül , karakterek szabadon beállhatnak a szövetséges egységekbe , pánicot okoznak a szövetséges egységek is ha megsemisülnek , szaladnak stb
suspicious allies : friendlynek minösül minden egység , szövetséges egységek pánicot okoznak futás , megsemisülés esetén , genrált és zsászlost a másik seregböl nem használhat , karakterek nem csatlakozhatnak szövetséges egységekhez
desperate allies : szövetséges egységek nem okoznak pánicot , szövetséges egységen valló átfutáskor dangerous terrain tesztett kell dobni , nem számitanak friendly egységnek a szövetséges egységek , karakterek nem csatlakozhatnak szövetséges egységhez , szövetséges generál és zászlós nem használható
fragile alliance : a játékot normálisan kezdi (trusted, suspicious vagy desperate ) de minden kör kezdetén dob d6-val 1-3-ig eggel rosszabb lesz a besorolása
alliance fajták : trusted - vagy mind order vagy destruction ------------order : empire , wood elf , high elf , breton , dwarf , lizardmen ---------destruction : chaos warriors , daemon , chaos dwarf , dark elf , skaven , ong , beastmen , vampire
suspicious allies . ha az egyik sereg non aligmentes----------ogre , vagy tomb king
desperate allies : ha az egyik order a másik meg destruction
fragile allies : ha az egyik sereg skaven vagy dark elf
nos neki futottam mégegyszer az ally szabályoknak és úgynézzki van 1-2 dolog amit lehet hogy eddig nem igazán jól játszottunk .
nos az első p139 :
ki kell jelölni egyet a generálok közül aki supreme commander lesz és neki megnő az inspiring presence a duplájára , nos ez alligmentöl független ez mind igaz trusted , suspicious , desperate vagy fragile alliancre is , de nem irja hogy ettöl a seregek kölün -kölün nem használhatják a saját generáljuk inspiring presencjét , viszont arról ir hogy besorolás függő hogy használhatód e- 1 szövetséges generál inspiring presencét pg137-138 :
can use an allied General's inspiring presence - az "an" szócska a jel úgyanis ebben az esetben az egyiket jelenti leforditva , ha mondat úgy lett volna szerkesztve hogy can use the allied General.... akor nincs mese a supreme generálról lenne szó .és csak az ö ip-jét használhatná csak mind két sereg .
magic : trusted allies és suspicious allies : a wind of magic dobás után szabadon elfelezhetik bármilyen arányban a power dice-okat , de ezt még castolás elött , chanelelt power dice-ok sajátok , dispel kockák közös , castolhatnak egymás unitjaira , és bármelyik wizard dispelhet .
despereta allies : power kockákat meg kell felezni egyenlő arányban , chanel-elt kockák sajátok , nem dispelhet a másik sereg wizardja a másik seregre ment spellek ellen , nem castolhatnak a másik sereg egységeire
alliancek : trusted allies : használhatják a szövetséges generál ip-jét , használhatja a szövetséges army battle standardot is ha az meg egyező seregkönyvböl van , minden unit friendlynek minösül , karakterek szabadon beállhatnak a szövetséges egységekbe , pánicot okoznak a szövetséges egységek is ha megsemisülnek , szaladnak stb
suspicious allies : friendlynek minösül minden egység , szövetséges egységek pánicot okoznak futás , megsemisülés esetén , genrált és zsászlost a másik seregböl nem használhat , karakterek nem csatlakozhatnak szövetséges egységekhez
desperate allies : szövetséges egységek nem okoznak pánicot , szövetséges egységen valló átfutáskor dangerous terrain tesztett kell dobni , nem számitanak friendly egységnek a szövetséges egységek , karakterek nem csatlakozhatnak szövetséges egységhez , szövetséges generál és zászlós nem használható
fragile alliance : a játékot normálisan kezdi (trusted, suspicious vagy desperate ) de minden kör kezdetén dob d6-val 1-3-ig eggel rosszabb lesz a besorolása
alliance fajták : trusted - vagy mind order vagy destruction ------------order : empire , wood elf , high elf , breton , dwarf , lizardmen ---------destruction : chaos warriors , daemon , chaos dwarf , dark elf , skaven , ong , beastmen , vampire
suspicious allies . ha az egyik sereg non aligmentes----------ogre , vagy tomb king
desperate allies : ha az egyik order a másik meg destruction
fragile allies : ha az egyik sereg skaven vagy dark elf
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
Szerintem is jo ahogy mi jatszuk
Skulltaker- warlord
- Hozzászólások száma : 1370
Join date : 2011. Jan. 13.
Tartózkodási hely : warp
Re: 8. kiadás észrevételek
ez azert van igy mert a szabàlyok egy adott csatàra vonatkoznak előre ismert ellenfélnél. ilyenkor úgyis tudod miből fogsz húzni. kampányban is elvileg a csata előtt kell kiválasztanod miután látod kivel csatázol. szerintem nincs jelentősége...
Dugó- warlord
- Hozzászólások száma : 1287
Join date : 2011. Jan. 12.
Re: 8. kiadás észrevételek
Kérdés:
elvileg a sereg megírásakor meg kellene határozni, hogy a casterek milyen lore-ből varázsolnak... nos mi ezt csata előtt szoktuk eldönteni és harcról harcra variáljuk...
Maradjon ez így vagy játszunk a szabályok szerint mostantól?
elvileg a sereg megírásakor meg kellene határozni, hogy a casterek milyen lore-ből varázsolnak... nos mi ezt csata előtt szoktuk eldönteni és harcról harcra variáljuk...
Maradjon ez így vagy játszunk a szabályok szerint mostantól?
Boci- warlord
- Hozzászólások száma : 1534
Join date : 2011. Jan. 12.
Tartózkodási hely : Budapest
6 / 15 oldal • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
6 / 15 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.